Wednesday 13 February 2013

SekaDaR NasiHaT :)

Assalamualaikum..
it's me..Nik..
ak xtau na bwt ape..na tidur xleh...hmm,,ak post nie pown Sekadar Nasihat jew..untuk kita bersama dan untuk ak jugak.Ape salahnye kite kongsi kan?huhuhu~Kite hidup diatas bumi nie sekadar menumpang,dan x kekal..kita hidup di bumi nie jugak dengan penuh dugaan dan cabaran..kita hanya perlu Ikhlas menerimanye..

ak masih muda..sama juga di luar sana..Perkataan "Couple" bagi kita,biasa..semua org couple..ak pown couple gak,,tp dh putus..ak putus ngan Ex- ak pown disebab ak gak...disebab ak selalu marah2,tegur2 sbb 2 lah Si dia minx putus..ak marah2 bukan tidak bertempat..ak hanya menegur,nasihat...salah kew???hmm..ak perlu sabar jew lah..tu lah yg ak ckp td,kita hidup di dunia nie dengan penuh cabaran...yg penting kita ikhlas menerima semua tu..sape yg sanggup org yg kite syg tinggalkan kite kan?...:( na bwt mcm mane..mungkin xde jodoh kot..,
kwn2 ak ckp..kumbang bukan seekor,bunga bukan sekuntum...memang betul,tp na jumpa yg betul2 bunga yg kita betul2 kita na memang susah..

So,bila kita jumpa bunga yg paling kita syg,jagalah betul2,supaya kekal selamanya...hmm..

nie jew kot setakat nie..penatlah..huhuhu~
Ingat! Allah selalu bersama kalau kita selalu bersamanya dan Allah akan lupakan kita kalau kita lupa kepada-Nya..selalulah kita ingat kpd Allah..semoga kita mendapat rahmat-Nya..

Assalamualaikum.. :) Nik

2 comments:

  1. hmm abang macam ada feeling lagi dengan ex abang kan.. hmm tak pelah putus sudahh harapan ku >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. esti nie xfaham lah..abg dh lupekan die lah..brape kali abg na ckp..suke aty esti la kalo esti na percaye or x..

      Delete